Header Ads

Відео. Випадок у маршрутці Миколаєва

Вранці в п'ятницю, 28 жовтня, в миколаївській маршрутці №34 стався інцидент: пасажир і водій посварилися через неакуратне стилю водіння водія. Про це «Новинам-N» повідомив читач. Сообщает http://viche.net.ua

«О 11:30 я сів у маршрутку №34 (д.н. ВЕ5136АА), відразу ж сплатив за проїзд і попрямував до вільного місця, але в цей момент водій різко« стартанул »і тут же дуже різко загальмував. Фізику не обдуриш, і мене віднесло по «салону», я вдарився спиною об металевий поручень біля вхідних дверей. Ніяких об'єктивних причин для таких дій не було, попереду горів червоний сигнал світлофора. Я спокійно сказав: «Навіщо так гальмувати !?» Водій почав дуже невиразно говорити, що потрібно краще стояти на ногах. Я попросив ясно повторити, що він хотів мені сказати, але у відповідь почув, що за вікном гарна погода! На це я відповів, що в салоні не дрова і треба їхати акуратно! Після цього водій «вибухнув», почав мене ображати, кидати гроші і виганяти з маршрутки », - повідомив читач.

За його словами, після цього він вирішив зняти на відео продовження конфлікту, і зажадав, щоб він представився і назвав підприємство на якому він працює. Водій почав показувати середній палець. На відео також видно, що водій закликає пасажира скаржитися, і навіть пообіцяв сам особисто «подзвонити Сенкевичу».

- Я зараз Сенкевичу подзвоню, скажу, що ти козел, - сказав на відео водій маршрутки.


«Це вже далеко не перший випадок такого ставлення маршрутників до пасажирів, скільки ще потрібно терпіти цей« сервіс », що б місцева влада навела порядок у сфері пасажирських перевезень?», - обурився миколаївець.
На платформі Blogger.