Header Ads

Перша дружина Михайла Поплавського розповіла шокуючі подробиці про свого чоловіка… Тепер все зрозуміло, звідки це…

Виявляється, перша дружина ректора Михайла Поплавського досі його пам‘ятає.




Попри те, що їхнє весілля гуляли 36 років тому, а шлюб протривав всього кілька місяців, навіть першу зустріч жінка пам‘ятає до дрібниць.
Нині перша дружина ректора “Кулька” Людмила Голімбієвська живе і працює старшою медсестрою в лікарні у рідному селі Великі Трояни Кіровоградської області. Саме там вона і познайомилися зі своїм майбутнім фатальним чоловіком, розповідає “Блік”.

“Я бігла по містку, а він спускався з гори мені назустріч. На той момент він був директором клубу, а я працювала у лікарні. Ми розговорилися. І зустріч змінила наші життя. Особисто я заради Мишка покинула коханого”, – розповідає 56-річна Людмила.
 Перша дружина Поплавського Людмила досі його згадує
Згодом Поплавський почав організовувати концерти у сільських будинках культури й агітував свою нову знайому брати у них участь. Остаточно ж Михайло підкорив свою пасію “обіцянками відвезти її закордон”…

“Він постійно ходив за мною. А одного разу забіг до мене у кабінет, почав бігати навколо мене і співати пісню “Отвезу тебя я в тундру”. Після цього ми довго не тягли і відразу вирішили одружитися”, – сміючись, сказала Голімбієвська.

Весілля зіграли 12-го серпня 1973-го року. Тоді Поплавському було 24, а його обраниці – 20. От тільки у шлюбі пара прожила лише півтора роки. Виявляється, Поплавський – ще той провокатор…
У 1973-му році Люда і Мишко відгуляли весілля
“Ми дуже кохали одне одного, але не показували цього. Ми обоє – лідери по натурі. До того ж Міша часто провокував мене на те, щоб я його ревнувала, нервувала. Він намагався мене зломити. Але я не така”, – заявила Людмила.

“Тому одного разу я сказала йому, що дві сильні особистості не зможуть нічого побудувати. І запропонувала розлучитися”, – згадує Голімбієвська.
 У нареченої була сукня гідна майбутнього співаючого ректора
Розлучення пройшло тихо-мирно і Поплавський виїхав влаштовувати своє життя у столицю. Його ж колишня дружина залишилася у рідному селі. До речі, за словами жінки, співаючий ректор тоді настраждався.

“Я довго плакала і мучилася. Він теж часто приїжджав у село, намагався відновити стосунки. Але на той момент я вже почала гратися з ним так само, як він грався зі мною. Хотіла показати свою гордість!” – зітхає колишня дружина Поплавського.
 Наречені з батьками Поплавського…
 …і з батьками Людмили
Врешті Людмила на три роки виїхала в Німеччину. Жінка хотіла зустріти своє щастя, але кохання так і не знайшла. Лише через 10 років вона  знову вийшла заміж і народила доньку. Але і другий шлюб Людмили не задався.

Правда, Поплавський теж знайшов собі другу дружину і “народив” сина.
Та, як з‘ясувалося, остаточно вогонь пристрастей між екс-закоханими не згаснув…
“Напевно, я б змогла почати все заново, якби знову зустріла того Михайла Поплавського, який був раніше. Але на даний момент ми з ним різні люди”, – зітхає Людмила.
“Гроші псують людей, хоча про Мішу я такого сказати не можу. І анітрохи не шкодую про ті моменти, які у нас з ним були”, – запевняє жінка.




 А згодом Поплавський допоміг вступити у “Кульок” дочці своєї колишньої
Після розлучення Людмила залишилася Голімбієвською, хоча у рідному селі, де вона живе і працює, її досі називають Поплавською. Причепилося.

Та й дочка Людмили від другого шлюбу – Тетяна нині вчиться в аспірантурі Київського університету культури і мистецтв на юрфаці. Як пише газета, вступити в “Кульок” дівчині допоміг саме ректор універу Поплавський. Проте до своєї екс-дружини він так і не навідується.
На платформі Blogger.