Header Ads

ТЕРМІНОВО! Відому співачку забрала швидка допомога. Причини шокують…

Відому ірландську співачку Шинейд О’Коннор госпіталізували після її відеозвернення про думки вчинити самогубство, передає http://de-facto.cc



50-річну зірку забрали під нагляд медиків після відеоролику, у якому Шинейд заплакана та у відчаї говорить про самогубство.

Через деякий час хтось на прохання співачки написав на її сторінці у Facebook, що з О’Коннор усе гаразд і вона оточена любов’ю та підтримкою.

Нагадаємо, що нещодавно 50-річна ірландська співачка Шинейд О’Коннор зізналася, що її відвідують думки про самогубство. Відеозвернення вона опублікувала на своїй сторінці у Facebook.

Співачка, плачучи, розповіла, що хвора і самотня, і зізналася, що протягом останніх кількох років неодноразово робила спроби суїциду.

“Зараз я живу в мотелі на околиці Нью-Джерсі. У мене немає поруч нікого, крім мого психіатра, найкращої людини на Землі, який говорить, що я його герой. Це єдине, що змушує мене жити на цю мить”, – зізналася О’Коннор.




Кілька років тому в О’Коннор діагностували біполярний розлад особистості. Вона проходила курс лікування у психіатричній клініці.

Світову славу співачці, яка випустила понад 10 альбомів і 30 синглів, приніс кавер на пісню Прінса Nothing Compares To You.

Виконавиця здобула “Греммі” за альбом I Do Not Want What I Нaven’t Got.

О’Коннор була заміжньою чотири рази, у неї четверо дітей. Суд позбавив її опіки над молодшим, 13-річним сином.
На платформі Blogger.