Header Ads

СААКАШВІЛІ ВІДРЕАГУВАВ НА ВИМОГУ КОЛОМОЙСЬКОГО ДО ПОРОШЕНКА

Голова Одеської обласної державної адміністрації (ОДА) Михайло Саакашвілі відреагував на чутки про нібито існуючу домовленість між Адміністрацією президента і олігархом Ігорем Коломойським,інформує http://kozak.co.ua


 який міг допомогти владі з призначенням екс-спікера Верховної Ради Володимира Гройсмана на пост прем'єра, попросивши натомість ряд преференцій, серед яких - і зняття Саакашвілі з поста глави області.

Про це Саакашвілі написав у своєму Facebook.

"Цікава стаття, то, що головна вимога Коломойського до президента - зняти мене з посади голови ОДА, давно відомо. Це до відома тих людей, які задаються питанням, що я і моя команда робили в Одесі - як мінімум, не допускали олігархічний і бандитський бєспрєдєл ", - пише політик.

Як повідомлялося раніше, народний депутат Сергій Лещенко говорив про існування змови між українським президентом Петром Порошенко і олігархами - Коломойським і Рінатом Ахметовим, які нібито посприяли тому, що Арсеній Яценюк все ж подав у відставку з поста прем'єр-міністра.
Цікава стаття, те, що головна вимога Коломойського до президента - зняти мене з посади голови ОДА, давно відомо. Це до відома тих людей, які задаються питанням, що я і моя команда робили в Одесі - як мінімум не допускали олігархічне і бандитське беззаконня.

Интересная статья, то, что главное требование Коломойского к президенту - снять меня с должности главы ОГА, давно известно. Это к сведению тех людей, которые задаются вопросом, что я и моя команда делали в Одессе - как минимум не допускали олигархический и бандитский беспредел.
На платформі Blogger.