Header Ads

Екстренна новина!!! Щойно 200 тітушок напали на підприємство в Києві . Є убиті і поранені

Щойно сталася трагічна ситуація в Києво-Святошинкському районі. Тітушки від банди Януковича Олексія Чеботарьова, який втік в Москву, скоїли озброєнний напад на підприємство в Крюковщині.передає http://60seconds.com.ua

Всю ніч вони збирали тітушок в Києво-Святошинському районі і тероризували підприємство. На ранок мені повідомили мої помічники, до яких звернулись жителі Крюковщини, що по селищу орудують кілька сот озброєних тітушок і можливе кровопролиття. Я відразу виїхав в Києво-Святошинський відділок поліції і повідомтв старшого чергового Олександра Сака про критичну ситуацію.

На жаль реакція поліції була млявою і тільки два патрулі поліції виїхали на місце. За кілька хвилин більше двохсот озброєних тітушок почали атаку підприємства. Мої спроби і спроби поліції зупинити і вмовити тітушок зупинитись були марними. Нападники застосовуючи зброю почали атаку. В цей час я телефоном вмовляв чергового поліції Сака викликати підкріплення спецназу. Нападники не побоялись погрожувати зброєю поліції і мені особисто. Чудом нам з кцлькома нарядами поліції вдалось врятуватись.

В результаті перестрілки на підприємстві одна людина поранена, одна загинула.

Звертаюсь до керівництва поліції і особисто до Хатії Деканоїдзе негайно відреагувати на ситуацію і провести розслідування. Недолуга і неадекватна реакція Києво-Сіятошинської поліції стала причиною кровопролиття. Повідомлення про небезпеку надходило до поліцї постійно за дванадцять годин до самого конфлікту.

Той факт що бандити Януковича з Москви керують озброіними тітушками і намагаються рейдерським способом захоплювати підприємства в Київі має бути підставою для серйозного розслідування СБУ! Якщо негайно не відреагувати на данний випадок, то реванш банди Януковича не загорами!
На платформі Blogger.