Header Ads

А ви пішли б на таке заради дітей? Подружжя жорстоко вбило понад 800 людей

Чоловік і дружина за кілька місяців вбили вже близько 800 чоловік і отримують за кожну жертву по 100 доларів. За їх словами, на такі заходи їм довелося піти, щоб прогодувати сім’ю. – повідомляє Корупція.Інфо.  Сообщает http://korupciya.com



Ейс і Шейла – чоловік і дружина, які вбивають наркоманів і наркоторговців на замовлення філіппінської поліції. У липні президент Філіппін Родріго оголосив, що починає централізовану війну проти наркоманії, в ході якої наказав убити понад 100 тисяч наркоманів і наркоторговців і пообіцяв "скинути (їх тіла) в бухту Маніла на поживу рибам".

В інтерв’ю SBS Dateline чоловік з дружиною розповіли, що отримують по 100 доларів за вбивство від поліції і для них це єдиний спосіб прогодувати сім’ю з чотирьох дітей. Їх імена були змінені, обидва відмовилися показувати свої обличчя. Ейс розповів виданню, що працює на поліцію, і пояснив, звідки приходить завдання.

"Наш бос зв’язується з нами по телефону і каже нам, що когось потрібно вбити. Це можуть бути звичайні люди, але взагалі вони всі однакові – продавці або наркомани. Значить, вони перейшли дорогу нашому босові. Ми позбавляємося від таких людей. По телефону ми отримуємо дані про людину. Потім, якщо він один, ми відразу його вбиваємо і ховаємося. Нам замовляють вбивства, тому що наш бос – відомий поліцейський. Робота завжди пов’язана з наркотиками", – розповідає Ейс.

Пара пояснила, що на вбивства їм довелося піти заради сім’ї. У них четверо дітей, і робота на поліцію – єдиний спосіб їх прогодувати. Ейс додав, що боїться помсти боса, якщо раптом вирішить відмовитися від наступного завдання.

"Коли я тільки почав, я знав, що це дуже ризиковано. Але якщо я не буду цього робити, то ризик буде ще вищий – не прогодувати мою сім’ю. Тому що ніяку іншу роботу я робити не можу. Краще просто продовжувати робити те, що я роблю. Якщо я відмовлюся, мій бос може мене знайти і помститися. Мене можуть убити, тому я просто дотримуюся наказів. Шейла включається, якщо треба, коли ми не можемо підібратися досить близько до нашої мети. Тоді вона робить роботу. Вона може підібратися ближче, тому що вона – жінка", – додає Ейс.

Крім того, Шейла вірить, що її робота допомагає боротьбі з наркоманією у Філіппінах.

Президент Філіппін Родріго Дутерте, якого прозвали "катом", обіцяв убити 100 тисяч торговців наркотиками і наркоманів. Під час одного з публічних звернень в липні цього року він сказав:"Виконуйте свій обов’язок. Якщо в процесі вам доведеться вбити тисячу чоловік, щоб виконати цей обов’язок, я зможу вас захистити".

За останніми даними на 24 жовтня, з липня цього року понад 4,4 тисяч наркоманів і наркоторговців були вбиті в Філіппінах. З них 1711 – поліцією і 2730 – звичайними людьми або неофіційними найманцями, як Ейс і Шейла.

Дутерте став президентом Філіппін в кінці липня цього року, однак за такий короткий час вже встиг стати одним із найскандальніших державних діячів світу.


На платформі Blogger.