Header Ads

Сенсаційна новина: Відкрито страшну таємницю чому Руслана Сєнєчкіна не цікавлять жінки (ФОТО)

Незмінний ведучий “Снiданку з” 1 + 1 “Руслан Сєнєчкін – чоловік привабливий і цікавий, але як і раніше холостяк, передає Корупція.Стар.Сообщает http://www.unn24.com.ua

Зараз найголовніше в житті ведучого – інше, те, чому він присвячує практично весь вільний час. Від особистого життя він відрікся свідомо. Все заради того, щоб нічого не заважало улюбленої професії.

– На даний момент моє серце дійсно вільно. Поки мені не потрібні відносини. Вважаю, що сьогодні у мене немає фундаменту, на якому можна будувати сім’ю, – розповідає ведучий. – У віці 20 років я був за крок від одруження. Але тепер розумію: якби весілля відбулося, зараз би не давав вам інтерв’ю …

Можливо, Руслан настільки цінує свою роботу, тому що кар’єрний шлях не дався йому так легко. З юності Руслан підробляв радіоведучим в рідному Дніпропетровську, пізніше були спроби реалізувати себе в рекламному бізнесі, а потім вже – довгоочікуваний переїзд до Києва і робота на ТБ.

– Я не дозволяю собі впасти. Адже не з чуток знаю, як це боляче. Навіщо ще раз падати в яму, якщо є ноги йти далі?
На платформі Blogger.