Header Ads

ШОКУЮЧЕ ВІДКРИТТЯ: МІЛЬЙОНЕР ВИПАДКОВО ОДРУЖИВСЯ НА ВЛАСНІЙ ОНУЦІ

Переглядаючи сімейний альбом новоспеченого чоловіка, молода дружина пережила справжній шок.Сообщает http://www.zvistka.net



Як пише newsdaily, у сині власного чоловіка, до речі, лотерейного мільйонера, дівчина з жахом впізнала свого батька.

Ім’я таємничого мільйонера невідомо – 68-річний герой цієї шокуючої історії вважав за краще зберегти інкогніто. Однак відомо, що свій статок чоловік, а тепер і дід юної красуні отримав завдяки участі в лотереї, і взяти з нього приклад, зігравши в онлайн лотерею на гроші, може кожен.

На той час, коли дівчина зробила це шокуюче відкриття, пара пробула в шлюбі близько трьох місяців, і 24-річна дівчина вирішила дати цим стосункам шанс, так повідомляє видання theSun.

Що дивно, дід теж відмовився переривати шлюбні відносини з онукою, пославшись на те, що у нього вже є два невдалих шлюби за плечима, і більше він цього допустити не має наміру.

Передісторія цієї дивної історії така: після розриву першого шлюбу майбутній лотерейний мільйонер перестав спілкуватися з дітьми, після чого одружився вдруге. Але і другий шлюб наказав довго жити. З третьою дружиною мільйонер познайомився на сайті знайомств.

На момент знайомства йому було 68 років, а юній шукачці пригод – 24. Дівчина також довгий час не спілкувалася з батьками, і про існування діда нічого не знала.

Побачивши її вперше, я відчув щось на кшталт дежавю, – поділився мільйонер з журналістаім, – але на той момент я не міг зрозуміти, чому вона здається мені такою знайомою. У мене вже було два невдалих шлюби, і я не збираюся зруйнувати і цей теж.

Кожна пара в чомусь особлива. Я відчуваю, що зв’язок між нами настільки сильний, що навіть ця новина не здатна нас розлучити – підтримала чоловіка дівчина.


На платформі Blogger.