Header Ads

Чоловік Корольової прокоментував рішення української влади

Сергій Глушко, чоловік Наташі Корольової, уродженки Києва, прокоментував новину про те, що співачці заборонили в'їзд на територію України. Сообщает https://bdzhola.com

Як інформує from-ua з посиланням на НСН, Глушко заявив, що це рішення вже не змінити, і він нічим не може допомогти дружині.

Як я можу вчинити в цій ситуації: Може, мені залізти на барикади і махати прапором, а також кричати, поки мене не забере поліція? Я не є політиком, я не міністр закордонних справ.

- зазначив стриптизер.

За словами Глушко, в цьому випадку він може тільки прикметниками «обкласти всю цю історію», а також «посумувати на тему того, що де-не-де процвітає неадекват». Чоловік Корольової підкреслив, що це вся його реакція на те, що відбувається.

«Хто в цій історії виграв або, навпаки, програв, є великим філософським питанням», заявив російський стриптизер.

Нагадаємо, що напередодні СБУ оприлюднила документ, згідно з яким Наталії Поривай (Королевій) заборонений з'їзд на територію України терміном на п'ять років.

Рішення було прийнято на підставі звернення нардепа Оксани Корчинської.
На платформі Blogger.