Header Ads

Хто “вона” – всі зрозуміли: “Я знаю політиків, які задекларували, що вони бідні. Дивишся і розумієш – бідна. Але як живе!”, – Гройсман

Е-деклараціями українські чиновники і політики повинні відокремити минуле від майбутнього. Про це заявив прем’єр-міністр України Володимир Гройсман в ефірі програми “Шустер LIVE”, яка виходить на телеканалі 3S.tv, інформують Патріоти України. Сообщает http://www.uanews24.info

“Всі відкрили свої активи. І тепер їх потрібно перевірити. Треба довести, хто … Ось я знаю політиків, наприклад, які задекларували, що вони бідні. Ось дивишся на політика і розумієш – бідна. Але як живе! Як живе – “мерседеси”, охорона, серйозний будинок. Вже не кажучи про те, наскільки шикарно одягнена. А звідки гроші? Ось у мене питання”, – заявив він.

Прем’єр зазначив, що є політики, які не відкрилися в своїх е-деклараціях.

“Треба думати про те, що все таки гірше. Чи той, хто відкрився, хто сказав, – “добре, я готовий, щоб мене перевірили, я готовий служити”. Чи той, хто зробив з себе абсолютного бідняка. Який залишився прихованим і буде все життя робити так, щоб ніколи не відкритися. Тобто, якщо будуть летіти на Мальдіви на місяць, відпочивати. То летітимуть економ-класом до Варшави, а з Варшави летітимуть чартером своїм власним до Мальдів”, – розповів він.

Гройсман підкреслив, що всю цю фальш необхідно “вивести на чисту воду”. А ті, хто помилявся, повинні вибачитися і працювати далі.
На платформі Blogger.