Header Ads

СКАНДАЛ: МАША ЄФРОСИНІНА ВПЕРШЕ РОЗПОВІЛА ЧОМУ ПІШЛА З НОВОГО КАНАЛУ, ВИ ОНІМІЄТЕ ВІД ПРАВДИ (ФОТО)

Відома телеведуча написала величезний пост, щоб усі мали інформацію з першого вуст, передає http://newsnet.hostenko.com

“Друзі, хочу, щоб ви дізналися цю новину особисто від мене, а не від журналістів. Я йду з Нового каналу.

Рішення це далося мені непросто, але зараз я відчуваю полегшення! Непросто, тому що навіть стіни стали рідними, і в цих стінах трапилися найбільш знакові та значущі для мене проекти. Тому що моя телевізійна спрага експериментувати, вчитися і створювати завжди знаходила відгук і здорове ставлення. З недавнього часу ситуація гостро змінилася! Це пов’язано з багатьма обставинами, на які я, на жаль, вплинути не можу. Можу тільки вас запевнити, що подальших перспектив мого творчого розвитку на Новому каналі на сьогоднішній день я не уявляю.

Всі мої колеги і моя команда підтвердять, що я ніколи не ставилася до телебачення як до роботи! Я називала і називаю це своєю Справою. Навіть свої професійні помилки і неуспіх деяких проектів мені вдавалося твердо приймати, тому що без них неможливий успіх! Телебачення – це, в принципі, для мене територія постійного плідної руху зі здоровим кругообігом всередині. І те, що багатьом мої дії можуть здатися нелогічними – адже я точно зараз могла б перечекати складні часи в декретній відпустці на зарплаті – лише підтверджує справжність мого ставлення до своєї справи. Виходячи з цього, я також хочу висловити свою вдячність всім тим, хто так самовіддано останні чотири місяці працював разом зі мною над проектом «Сюрприз!» Хлопці, мені щиро шкода, що нам не дали його зробити! Я вірила в цей проект і в його своєчасність всім своїм серцем !!!


Так, я йду в нікуди. Але така моя життєва позиція. Потрібно вчасно вміти відчути час для змін (а воно у мене, схоже, з усією нашою країною збігається і, не зраджуючи своїм професійним і людським амбіціям, робити наступні кроки, щоб не пропустити повз себе нові можливості
На платформі Blogger.