Header Ads

Український патріот не може стати громадянином: бюрократія проти здорового глузду

Український патріот, громадянин Росії, який живе й працює в Україні близько десяти років, доброволець, волонтер Максим Гошовський вже кілька років прагне стати повноправним українцем, втім держава зволікає з наданням хлопцеві громадянства, передає http://korupciya.com

Вся справа – в бюрократії: щоб отримати українське громадянство, він має поновити посвідку на постійне проживання, а для цього – надати закордонний паспорт громадянина РФ, який в Максима закінчився й не був потрібен. А щоб його отримати – треба їхати до російського Нижньовартівська, куди без паспорта не дістанешся. А якби він і був, то на кордоні Максима б заарештували й посадили до в'язниці на 8-15 років, адже за участь у Революції Гідності, за те що вивозив тіла загиблих з-під Іловайська, був волонтером, на нього відкрито кримінальну справу.

«Хоча навіть якби і справи кримінальної не було, то все одно не можу і не хочу повертатися туди», – розповідає Максим.

Тепер він нелегал і в Україні. Але нелегал без паспорта і з посвідкою, термін дії якої сплив, має ідентифікаційний номер, прописку, і з ними вільно працював заступником директора комунального підприємства в Дніпрі. Там Максим опікувався стерилізацією бездомних тварин і є зоозахисником вже вісім років.

«На концерті Ореста Лютого в Дніпрі я прилюдно відмовився від громадянства РФ, порвавши свій паспорт, після чого написав лист про те, що не бажаю бути громадянином тієї країни, правда не знаю, дійшов він… але і тут виявляється є підводні камені: якщо я буду громадянином без громадянства, то подаючи документи на громадянство України, я повинен надати довідку про те, що я вийшов з громадянства Росії, а взяти я її можу, знову ж, тільки в Росії», – розводить руками Гошовський.

Втомлений цим замкненим колом хлопець після трьох років поневірянь по чиновницьких кабінетах звернувся до друзів у соцмережі з проханням підказати алгоритм дій, допомогти порадою, щоб справа нарешті зрушила з мертвої точки. Наразі ані активна позиція Максима, ані втручання нардепів не дають результату, тож друзі Максима сподіваються, що наданий цій справі розголос змусить "сліпих" і "глухих" чиновників почути людину, яка прагне стати українцем не лише в серці, але й по документах. Оптимісти сподіваються, що історія Максима дійде і до Президента, який має право власним рішенням надати патріоту громадянство.

«У мене є мрія і я хочу, щоб вона здійснилась! Це не гроші не машини, не квартири і інше – я хочу стати повноправним українцем… Прапор завжди зі мною, так само і гімн, справа за малим – за документом, який значить для мене багато!»,  – говорить хлопець.
На платформі Blogger.