Header Ads

ТІНА КАРОЛЬ ЗВЕРНУЛАСЯ З ПРОХАННЯМ ДО СВОЇХ ОДНОКЛАСНИКІВ

-Тіно, в тебе нова шалена ідея, ти вирішила зробити свою власну червону помаду на ім’я Тіна Кароль. Сообщает http://newsnet.hostenko.com

-Поділитися секретом хотіла насправді. Тому вирішила випустити червону помаду, яка буде називатися “Тіна Кароль. Залиш свій автограф”.

-Ти довго шукала, де б знайти виробництво і вирішила, що це буде у Білорусії. Неочікувано.

-Так, Білорусія. Чудова фабрика косметики. По-перше, ця помада буде усім доступна, навіщо робити якийсь сегмент дуже дорогих помад? Я хочу, щоб кожен міг собі купити. Це чудовий подарунок на День святого Валентина, на 8 березня. В принципі, кожне свято можна прикрасити цією помадою.

-Ти розумієш, з чого вона зроблена, як вона виробляється? Тобі ж потрібно вникнути в ці процеси?

-Ми вже рік схвалюємо колір, саме відтінок. Такий глибокий, чи більш червоний? Щоб він підходив до будь-якого кольору шкіри. Чим пахне помада, який смак? Я у все це вникла, і, розумієш, жінка може багато справ робити одночасно.

-Сьогодні бал, чи ти пам’ятаєш свій випускний бал? Це було в Івано-Франківській школі?

-Я свій бал пропустила. Десь виступала на конкурсі. Для мене музика була на першому місці. Користуючись нагодою, всім однокласникам хочу сказати: “Запросіть мене, будь ласка, на зустріч випускників”.

-Не запрошують, бо бояться?

-Я дуже чекаю вашого запрошення, просто напишіть на Фейсбук.
На платформі Blogger.