Header Ads

ДРУЖИНА ТРАМПА ВЛАШТУВАЛА СКАНДАЛ ЧЕРЕЗ “ДІАГНОЗ” СИНА (ВІДЕО)

У США розростається великий скандал навколо ролика з доказами того, що син Дональда Трампа страждає аутизмом. Сообщает http://www.zvistka.net


За 10-річного Беррона заступилася його мама – Меланія Трамп, передає Us Magazine.
Перша леді США вирішила добиватися справедливості в суді. Її адвокат виступив з офіційною заявою.
“Відео, опубліковане на YouTube, стверджує, що Беррон аутист. Це не так. У ролику присутній хештег” Ні знущанням “(StopTheBullying, – Ред.), Але все відео в цілому – це знущання. Брехливі заяви і домисли про 10-річного хлопчика, зроблені лише з метою образити його і його батьків. Онлайн-цькування дітей, включаючи Беррона Трампа, повинно припинитися – прямо зараз “, – заявив юрист Чарльз Дж. Хардер, що представляє інтереси сім’ї Трампів.
Відзначається, що команда Меланії пригрозила автору ролика кримінальною справою, якщо він негайно не видалить відео і не принесе публічні вибачення.
Автор, що ховається під ніком Джеймс Хантер, виконав усі вказівки.
“Я зв’язувався з юристами Меланії Трамп. Відео буде видалене протягом 24 годин, а я опублікую офіційне звернення до Меланії і Беррона з вибаченнями. Я ні в якому разі не задумував це відео як насмішку або знущання. Мені самому поставили діагноз, і з того часу мене постійно цькували. Я б ніколи не став так само поступати з іншими “, – зізнався Хантер.
За його словами, він зробив цей ролик, тому що бачив, що відбувається навколо Беррона.
“Мені хотілося, щоб люди перестали сміятися над його “дивною” поведінкою, і я постарався пояснити їм, що, можливо, у цих “дивацтв” є вагома причина. Я поважаю всю сім’ю Трампів і не хотів нашкодити нікому з них”, – заявив Хантер.


На платформі Blogger.