Header Ads

ШОКУЮЧА СПОВІДЬ:Там не можна їсти свинини і МОЛИТИСЯ до... БОГОРОДИЦІ

Мій зять — біженець-мусульманин, сирієць. 







  І хай би вже молодий і гарний, а то...

-- Я так хотіла, щоб у моїх доньок добре склалося життя, щоб досягли
успіху, -- зітхає Ганна Петрівна, миловидна 60-річна пані. -- Тому не
шкодувала грошей ні на курси англійської мови, ні на навчання на престижних
спеціальностях. Як я тішилася, як спершу старша виїхала у Відень вчитися,
згодом там в університеті очолила наукову лабораторію! А потім і молодша
щастя знайшла в Норвегії. А тепер що? Ми з чоловіком залишилися самі, дочок
і онуків раз на рік бачимо... Хіба про таке життя я молилася?пишеhttp://poradnykzhinky.com/a

-- Ага, ось Марія Адамівна померла, то дочка з Америки аж на п”ятий день
прилетіла, -- додає її подруга Оксана Михайлівна, -- думали, що не буде
навіть кому її поховати. Усі роз”їхалися...

-- А в мене яке горе, -- зітхнула Ольга Ярославівна, третя співрозмовниця
віком близько 55 років. -- Я теж за свою Ларису так тішилася, як вона після
розлучення у Копенгаген на навчання поїхала, і роботу потім там знайшла. Я
тим часом Яринку няньчила. Ну, думала нехай в Данії залишиться, може якось
собі вікінга знайде. Аж тут мій зять — біженець-мусульманин, сирієць. 

І хай би вже молодий і гарний, а то...

-- Ну Олю, може вона його покохала, -- заспокоює подругу Ганна Петрівна, --
вона ж вже доросла жінка...

-- Так, за Ларису я не хвилююся, це її життя, -- відповідає твердо Ольга
Ярославівна, -- а дитина чого має страждати? Ви ж нічого не знаєте. Два
роки Лариса з Камілом прожили в Копенгагені, а Яринка зі мною залишалася.
До речі, мала має сім років, могла би в другому класі бути. А вона далі в
дитячому садочку, бо ж іще не вирішили, куди у школу має йти. Потім
переїхали в Україну, чи йому відмовили у статусі біженця чи ще щось
сталося, вони мені не розповідали. Я лише знаю, що Каміл не має права
в”їзду у зону Шенгену. Отож зняли квартиру, забрали Яринку і жили у Львові.
Знаєте я навіть до нього звикла, а особливо за те, що до Яринки добре
ставиться, бавиться із нею, вчить англійської, терплячий. Але ось недавно
Лариса сказала, що оформляють документи на виїзд у... Сирію.

-- О Боже! Там ж війна! -- хапається за голову пані Оксана. -- Та ж із
Сирії усі тікають! Світла, води нема, міста зруйновані...

-- А вони їдуть в Дамаск! -- веде далі пані Оля, витираючи сльози. -- І за
візу чи ще якісь документи Лариса 500 доларів заплатила! Знову ж кажу, це
її рішення, хай їде, а Яринка? І нема мене кому підтримати. Моєму
колишньому зятеві до доньки байдуже, бо вже має нову сім”ю і чекає на
народження первістка. Я ще працюю, але згідна опікуватися внучкою, хоча
мені і важко самій.

Оце в неділю прийшли в гості, я голубці зробила, для Каміла рибу насмажила,
стіл накриваю. Яринка тішиться, бо скучила за мною. Аж тут сюрприз — ніхто
із них голубці їсти не буде, бо ж вони із свинини. Ну, Каміл — зрозуміло. А
дочка, внучка? Що вони вже мусульманами стали? 

 Мені аж в очах тоді
потемніло! Від Лариси я не могла такого сподіватися. А Яринка? Вона ж
навіть не дочка Каміла!

А далі ще гірше: захотіла Яринка у мене на ніч залишитися, бо вони завтра
саме у справах мали кудись їхати. Дочка довго не дозволяла, англійською
щось із Камілом перемовлялася, тоді залишили. Ми з внучкою, як звично,
перед сном починаємо молитися: “Отче наш” промовили, тоді
“Ангеле-хоронителю”, а далі я молюся “Богородице Діво”, а Яринка мовчить. Я
питаю, чи не болить її щось, чи не погано, а дитя каже: “Бабцю, я не маю
права молитись до Матінки Божої, бо вона не свята”.

Люди добрі! Ви таке чули?! Наступного дня питаю Ларису, що це за сюрприз. А
вона спокійно пояснює, що до Бога-отця молитися можна, бо він один, як
Аллах, Ісус Христос — це пророк Ісая, а Діва Марія — просто його мама, а
ніяка не Богородиця.

Ольга Ярославівна починає плакати вголос, подруги її заспокоюють. 

-- Олю, не пускай з ними дитини, -- каже старша Ганна, -- він певно
бездітний. А діти для мусульман святе. Ото він до Лариси через Яринку і
причепився, сама кажеш до дитини добре ставиться...






-- Ніби я пускаю? -- відповідає питанням пані Оля. -- Прошу-молю дочку не
брати Яринки, питаю, чи хоче, щоб вона у паранджі ціле життя проходила? А
вона відповідає, що таким, як є в Україні, вона бачить майбутнє своєї
дитини. А яким? Майбутнє не можливо спланувати, його нам дає Господь за
нашими заслугами, за нашими вчинками... А чи дасть він добру долю Яринці за
вчинки її мами?

Надія ФЕДЕЧКО 
На платформі Blogger.