Header Ads

Вона сказала «Прощай»: Оксана Марченко вперше прокоментувала чому іде з Х- фактора! Слова, які викликали шквал емоцій!

Сім'я ведучої на зміни в її кар'єрі відреагувала неоднозначно, але підтримала її, — передає Корупція Стар



Постійна ведуча українського талант-шоу Х-фактор (СТБ) Оксана Марченко вперше прокоментувала, чому прийняла рішення покинути проект.

Оксана Марченко в інтерв'ю зізналася, що їй важко було йти з Х-фактор (СТБ).

“Не буду лукавити – рішення далося непросто. Багато років я була ведучою Х-фактор (СТБ), до цього вела шоу Україна має талант (СТБ). 
Існує теорія, згідно з якою не можна довго займатися одним і тим же ділом, потрібно виходити на нові рівні. Я ніколи не боялася сказати: “Прощай“, щоб незабаром почути нове: “Привіт“, – сказала Марченко.

Крім того, знаменитість подякувала долю за те, що в її житті був такий проект.

“Звичайно, всі роки роботи на Х-факторі – це окрема щасливе життя. Вся команда професіоналів-телевізійників, журі, постановники, кастинги, зйомки, обговорення, дискусії, сльози і сміх – все це було незвичайно. Я дуже вдячна Богу за те, що зі мною трапився Х-фактор.



Але ця сторінка мого життя перегорнуто. І не треба драматизувати. В Х-факторі залишилася частинка мого серця. Але я хочу відкривати нові сторінки свого життя. Сподіваюся, що їх буде ще багато“, – сказала теледіва.

Перед відходом з проекту Оксана радилася з чоловіком, відомим українським політиком Віктором Медведчуком.
На платформі Blogger.