Header Ads

МАКС РЕПОСТ!!! Увага, УСІМ БАТЬКАМ!Серед підлітків набирає популярності нова смертельна гра. Ще жорстокіша, ніж СИНІЙ КИТ!

Після шокуючої історії в Чернігові з побиттям дівчинки однолітками ми продовжує досліджувати цю тему.   Сообщает http://de-facto.cc



Виявилося, що приводом для насильства серед школярів може стати не тільки який-небудь конфлікт або грубе слово, але й… одяг, якщо він не відноситься до певних марок, – Корупція Інфо

Модний рух називається «Топ шмот». У школах травлять дітей, у яких немає одягу дорогих брендів. Причому Zara і Bershka не вважаються, потрібні бренди з цінами вище середнього — Lacoste, Tommy Hilfiger, Comme des Garcons, Alpha Industries, Kappa, New Balance, The North Face і Stone Island, де футболка коштує від 1500 грн, джинси і кросівки — від 4200 грн.

При цьому на вулицях навпаки — «модник» може стати жертвою як раз за те, що вдягнувся в ці бренди. У поліції кажуть, що до них з подібними випадками не зверталися, а психологи пояснюють сучасний тренд підлітковим дозріванням.

Просять відвезти в секонди 

Про моду на «Топ шмот» ми дізналися від мами 7-класниці Юлії з Немішаєве Київської області. Дочка буквально благала її поїхати на вихідні у Київ і купити речі з етикетками вищевказаних фірм.

«Дітей, у яких немає футболок і кофт з такими лейбочками, в школі травлять. Можуть принижувати, знущатись і навіть бити. Речі дуже дорогі, одна футболка коштує близько 2,5 тис. грн. Але дочка просить повезти її в секонд. Мовляв, неважливо, що річ ненова — головне, щоб на ній був лейбл.

Причому це не тільки у нас таке, але і в сусідніх містах. Всі батьки у вихідні везуть своїх чад на Академмістечко в Київ, де купа секондів. В наш час таке явище виглядає дуже дико», — поскаржилася нам Аліна.


На платформі Blogger.