Header Ads

Про наші плани: Ярош приголомшив соцмережі притчею від глави СБУ. Такого ви ще точно не чули!

Про наші плани: Ярош вразив соцмережі притчею від голови СБУ.



Народний депутат України Дмитро Ярош опублікував у своєму Facebook "Притчу про наші плани", яку йому надіслав голова Служби безпеки Василь Грицак, – Корупція Інфо

"На одному з пагорбів росли три дерева. Одного разу вони розговорилися про свої надії та мрії. 

Перше дерево сказало: «Коли-небудь я хотіло би стати скринькою для скарбів. Мене заповнили б золотом, сріблом і дорогоцінним камінням. Мене прикрасили б різьбленням, і кожен би бачив мою красу».

Друге дерево сказало: «Я хотіло б стати великим кораблем. Я перевозило б царів і цариць по хвилях в усі куточки землі. Всі відчували б себе в безпеці через мою міцність».

Третє дерево сказало: «Я хотіло би вирости і стати найвеличнішим деревом у лісі. Люди б бачили мене на вершині пагорба, милувалися б моїми гілками і думали б про Бога і про те, як близько я до Нього. Я стало б найбільшим деревом всіх часів і народів, і люди завжди б пам'ятали мене». 

За кілька років їх молитов, прийшли лісоруби… 

Один підійшов до першого дерева і сказав: «Це гарне дерево, напевно, я зможу продати його теслі», і почав його рубати. Дерево було щасливим, бо тесля міг зробити з нього скриньку для скарбів! 

Біля другого дерева лісоруб сказав: «Це міцне дерево, я зможу продати його будівельникам кораблів». Друге дерево зраділо, бо воно було на шляху до здійснення своєї мрії. 

Коли лісоруби підійшли до третього дерева, воно злякалося того, що його зрубають, і мрія не здійсниться. Один з лісорубів сказав: «Мені не потрібно якесь особливе дерево, я візьму це», і зрубав його. 


Теслі зробили з першого дерева ясла. Їх поставили в хлів і наповнили сіном. Це було зовсім не те, за що дерево молилося! 

З другого дерева зробили маленький рибальський човен. Його мрії стати величним кораблем і перевозити царів зруйнувалися. 

З третього дерева зробили колоду і залишили її лежати у темряві. 
Минули літа, і дерева забули про свої мрії… Та одного разу в хлів прийшли чоловік і жінка. Вона народила Немовля, і Його поклали в сіно у яслах, зроблених з першого дерева. Чоловік хотів би, щоб у дитини було дитяче ліжечко, але сталося так, як сталося. І раптом дерево зрозуміло всю важливість цього народження і те, що в ньому лежить найбільший скарб всіх часів і народів! 
За кілька десятиліть група людей пливла в рибальському човні, зробленому з іншого дерева. Один з них втомився і заснув. Поки вони пливли, почався сильний шторм, який змусив дерево подумати, що човен не досить міцний, щоб всі були в безпеці. Тоді люди розбудили сплячого. Він встав і сказав:



«Заспокойся!». І шторм миттю припинився. І тут дерево усвідомило, що воно в своєму човні перевозило Царя царів! 

І одного разу хтось прийшов до третього дерева, з якого зробили хрест. Його несли вулицями, і натовп плював в Того, хто його ніс. Коли вони зупинилися, Людину прибили до дерев’яного хреста і підняли вгору, щоб Він помер на вершині пагорба. Коли настала неділя, дерево зрозуміло, що воно стояло на вершині пагорба і було до Бога настільки близько, як це було можливо, тому що Ісус Христос був розіп'ятий на ньому. 

Сенс цієї історії в тому, що коли все йде не так, як ти хочеш, пам'ятай, що у Бога є план для тебе. Якщо ти довіряєш Йому, Він дасть тобі дорогоцінні дари. 
На платформі Blogger.