Header Ads

ШОКУЮЧА СПОВІДЬ:Я ДЛЯ ОКСАНИ КРАЩИЙ!!!! ТОМУ Я ЗМУШЕНИЙ РОБИТИ ВСЕ ЩОБ МОЯ ДРУЖИНА НЕ ПІШЛА НА ЛІВО-МЕДВЕДЧУК

ЧОЛОВІК МЕДВЕДЧУК РОБИТЬ УСЕ, АБИ МАРЧЕНКО НЕ ХОДИЛА НАЛІВО.



Результат пошуку зображень за запитом "ОКСАНА МАРЧЕНКО І МЕДВЕДЧУК"

Відомий політик тішиться успіхами своєї зіркової дружини і пишається її вродою.

 Медведчук тішиться успіхами МарченкоРезультат пошуку зображень за запитом "ОКСАНА МАРЧЕНКО ІЗ ЧОЛОВІКАМИ"

Відомий політик та чоловік Оксани Марченко Віктор Медведчук у програмі Світське життя розповів про своє ставлення до сексапільних нарядів дружини і до суперників.

"Я досить суворий чоловік, але все-таки розумію, що дружині потрібний такий артистичний образ, щоб привернути увагу до тих програм, які вона веде. Я десь непогано до цього ставлюся, хоч і в міру вимогливо - як би не з'явилося суперників! 

  Прагну до того, щоб їх не було і щоб я для Оксани залишався кращим, ніж будь-хто", - розповів Медведчук.



На його погляд, Марченко не одягає аж таких відвертих суконь, а після ефірів він залюбки розпитує дружину про те, як сьогодні сприймався її образ і взагалі він тішиться успіхами своєї дружини.

Крім того, 57-річний політик робить усе, щоб бути в центрі уваги красуні-дружини і завжди попереду усіх суперників, які дихають йому в спину.

"Роблю все, щоб мій образ їй підходив і вона мене завжди любила. І якщо це вдається, то я гарантовано захищений від будь-яких невдач", - стверджує Медведчук.
На платформі Blogger.