Header Ads

НЕЙМОВІРНА! 49-РІЧНУ КРАСУНЮ СПРИЙМАЮТЬ, ЯК НОВУ ДІВЧИНУ ВЛАСНОГО СИНА

9-річна Лю Елін з Китаю приголомшила світ молодою зовнішністю. Має сяючу шкіру, підтягнуте та спортивне тіло. На її обличчі немає жодної зморшки. Жінка на пенсії, раніше працювала бібліотекарем, пише intermarium.com.ua


“Всякий раз, коли я ходжу по магазинам та кажу людям реальний вік, мене обступає натовп. Усі хочуть дізнатися мої секрети, – розповіла Лю. – Я відчуваю себе на 15”.

За словами Елін, її часто сприймають, як нову дівчину свого 22-річного сина. Жінка каже, що рідко користується косметикою, тому має гарну шкіру. Вона — фітнес-фанатик. Молодість залишається завдяки регулярним фізичним вправам.

“Я плаваю в озері та щодня тренуюся. Моя улюблена річ – плавання на відкритому повітрі в зимовий період, – розповіла Елін. – Коли всі ходять у пуховиках, я роздягаюся до бікіні та стрибаю у воду. Це випробування для моєї сили волі. Часто я змушувала себе на цей крок”.

Також Лю відома своїми подвигами. Перепливла через річки Янцзи в Китаї та Хан в Південній Кореї. У березні 2016 року без зупинки перетнула Малаккську протоку у 12 км. Витратила на це чотири години.

Сьогодні її мрія подорожувати по всьому світу та залишитися красивою до 80-ти років.

На платформі Blogger.