Header Ads

ПРИТУЛА ЖОРСТКО “ПРОЙШОВСЯ” ПО СЕДЮКУ ЗА ГО…Й З..Д НА ЄВРОБАЧЕННІ

Шоумен пригрозив пранкеру, щоб той не попадався йому на очі і розповів неприємну історію про нього, intermarium.com.ua


Популярний телеведучий і шоумен Сергій Притула розкритикував витівку журналіста Віталія Седюка на Євробаченні, коли під час виступу Джамали вибіг на сцену і ого..ив сід..ці в прямому ефірі. Про це він написав на своїй сторінці в Facebook.

Телеведучий зізнався, що 10 років тому Седюк прийшов влаштовуватися на один з телеканалів і вважався дуже перспективним.

Однак, за його словами, під час корпоративу він видав свою сутність, за що трохи отримав від Притули …

Напився, почав бездарно впадати за співробітницями каналу, коли спіймав облизня, облив одну водою з пляшки… На піку неадекватності практикант підсів до мене і сказав: “Притула, йдемо бити Педана (інший відомий телеведучий Олександр Педан – ред.)”! Чимось Саня йому не догодив, а людина знала, до кого звернутися… Вивів я хлопчину з альтанки, поставив під деревом і набив кулаком. Ні, не по обличчю. Просто, як цвях молотком, по голові, по-мужицьки”, – написав Притула.

Він пригрозив Седюку краще не потрапляти йому на очі.

“Так ось, коли цей дурик вчора крутив голою дуп…ю перед Джамалою, я дуже шкодував… шкодував, що мало дав тоді по тій дурній голові… Віталику, ти ідіот! Ти просто пропаща істота. Постарайся не потрапляти в радіус мого перебування і махай своїм задом на сімейних святах, думаю, вся сім’я буде тобою пишатися! Барана шматок!”, – обурювався телеведучий.

На платформі Blogger.