Header Ads

Ці панянки договоряться! Богомолець ТАКЕ сказала про Супрун! Вся Україна на вухах! Вона не боїться?(ВІДЕО)

Я бачила Уляну Супрун в залі парламенту, коли голосували законопроекти МОЗ начебто по реформі. Тоді я виступала проти цих законопроектів і утрималась під час голосування. Я бачила її з трибуни, – передає http://korupciya.com






Про це в ефірі програми HARD з Влащенко  розповіла Ольга Богомолець, косметолог, голова комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров'я.

У відповідь ведуча згадала випадок, коли виконувач обов’язків міністра охорони здоров’я Уляна Супрун приходила на засідання комітету, де головує Ольга Богомолець.

«У нас була раніше історія, де Тодуров заявив, що в Україні немає медикаментів. Ми запросили пані Уляну на засідання комітету, щоб запитати, коли ж будуть медикаменти.





Вона прийшла з усім своїм «шлейфом». І на просте запитання, коли будуть поставки медикаментів, – підняла всіх заступників і сказала, що вони «не будуть брати участь у прес-конференціях комітету». Після цього вийшла з залу під оплески представників громадських організацій. У підсумку відповіді ми, на жаль, не отримали», – пригадала пані Богомолець.

Керівник комітету висловила думку про те, що Уляна Супрун побоюється незручних запитань. «Якщо питають таке незручне, то це сприймається чомусь деструктивно. Я не вважаю, що питання про виклик швидкої на гіпертонічний криз чи високу температуру, закупівлю медикаментів – незручні. Інша справа, що на них пані Супрун не має відповіді. І саме тому не приходить на засідання комітету», – вважає голова комітету.
На платформі Blogger.