Header Ads

МАСОВИЙ РЕПОСТ! Всьому є межа. Це зрада народу України, ця пані не буде працювати суддею в моїй з вами країні – адвока

У мене вчора був шок від почутих слів судді Ужгородського міськрайонного суду Шепетко, – передає http://www.ban.net.ua

За те що ти захищаєш добровольців, бандитів з правого сектору які вбивають на моїй рідній Донеччині та Луганщини наших братів росіян, із за яких я не можу повернутися на батьківщину я всім твоїм підзахисним буду давати максимальне покарання. Я зроблю все щоб тебе позбавили свідоцтва адвоката.

Я думав просто сказала та сказала. Але ні. Я вчора просто ох…..їв коли ця пані читала вирок моєму підзахисному. Дала максимальне покарання просто із за того, що в неї ненависть до моєї життєвої позиції.

Я довго думав писати про це чи ні. Але всьому є межа. Я людина спокійна але є речі які я ніколи не пробачаю – це зрада. Її вислів це зрада народу України. Ця пані не буде працювати суддею в моїй з вами країні. Я зроблю все можливе в рамках Закону щоб таких суддів у нас в країні не було.

Хто має бажання долучайтеся.

Всі відомості щодо цієї пані та її діяльності я буду офіційно оприлюднювати в засобах масової інформації.
Слава Україні.
На платформі Blogger.