Header Ads

Тримайте себе в руках!!! Переможниця «Холостяка» розповіла справжню причину розставання із Черкасовим

На фінальному етапі плавець Дмитро Черкасов серед двох дівчат обрав Ліду. Однак, їхнім стосункам не судилося розвиватися далі. Як сказали герої на пост-шоу “Як вийти заміж”, Діма був зайнятий тренуванням, а не Лідою, а вона запропонувала йому бути просто товаришами, бо він не добивався її серця, передає http://www.ban.net.ua

У своєму недавньому інтерв’ю Ліда Немченко вирішила розповісти про справжню причину її розставання з Дмитром:
Сумно, коли уявляєш собі одну картинку, фантазуєш на рахунок майбутніх відносин, а все відбувається не так, як запланував. Після проекту я приїхала до Києва, ми поговорили, і ця розмова зіграла ключову роль. Почуття згасли не відразу. Цьому сприяли деякі фактори… З’ясування минулих відносин, образа якась. І як я говорила на пост-шоу, мій чоловік буде зовсім інакше себе вести. Я просто зрозуміла, що Діма — не мій чоловік
— відверто каже дівчина.
На платформі Blogger.