Header Ads

Відома співачка зганьбила Брежнєву. Такі слова важко стерпіти!

Олена Водонаєва активно веде свій мікроблог в соцмережі Instagram, де публікує Не тільки особисті фото, але і ділиться з читачами своїми роздумами про те, що відбувається в світі. Одна з недавніх публікацій знаменитості, як виявилося, посварила її з Вірою Брежнєвою, передає http://www.ban.net.ua



У пості телеведуча розкритикував вітчизняний шоу-бізнес, а не називаючи при цьому конкретних імен, але користувачі Мережі угледіли в цьому посил в сторону Брежнєвої.

“Я думаю, куди у мене Віра Брежнєва з стрічки поділася. Стільки років на неї підписана. Подобалося творчість, подобалося милуватися красивими фотографіями. Набираю її аккаунт — я в блоці. Хм … спантеличив, дзвоню своєму директору з питанням — може я чого не знаю? і тут з’ясовується, що різні сайти і паблік растащіли мій пост в співачка і дівчат з шоу-бізнесу, повиривали з контексту, зготувала статей і подали як “пряму мову” Водонаєвої в Брежнєвої “, — розповіла передплатникам Олена Водонаєва.

“Ми живемо в країні подвійних стандартів. У дуже суперечливо суспільстві. В якому дівчину, яка в 20 років взяла участь в реаліті-шоу і зустрічалася з хлопцями по симпатії, будуть поважати менше, ніж дівчину, яка визна в 20 років в жіночому колективі, інтенсивно соса … (ой, я ж мати) прийшла з одруженим продюсером (співаком, режисером, бізнесменом, чоловіком в загальному!) або ще хлеще — ввела його з родини! Вчора багато говорили на ці теми з Джемал. в лицемірства та проституції, в працьовитість і чесність до себе і до інших “, — написала раніше Водонаєва




Відзначимо, що зовсім недавно в Мережі з’явилося перше загальне Селф Віри Брежнєвої та Костянтина Меладзе.

На платформі Blogger.