Header Ads

“Ребята – я украинец!” – российский блогер Варламов сделал шокирующее заявление!

Популярний в Росії блогер отримав результати ДНК-тесту



“Нарешті прийшли результати мого ДНК-тесту! Це той самий тест, який повинен був визначити мою етнічну приналежність. Друзі, це просто неймовірно…
Російського блогера “послали в Америку” і облили зеленкою (фото, відео)
Виявляється, я українець! Ви вже кілька років пишете мені гидоти в коментарях, а весь цей час я був вашим братом! Ми стільки сперечалися і лаялися, а тут з’ясувалося, що ми з вами повинні бути на одному боці барикад! І що ж це виходить… що мені тепер доведеться ненавидіти москалів і писати пости про те, що Крим — це Україна?!”, – кокетує Варламов українською.
“Результати і справді виявилися дуже цікавими. Вони являють собою процентне співвідношення всіх національностей, які намішано в моїй крові. Найбільша частка – 18,07% – припадає на етнічну групу України і Білорусії. Потім йде арабська етнічна група – її в моїй крові 12,93%! Частка російської крові становить 11,80%, англійської (!) – 9,87%, італійської (!!) – 8,55%. Ще я на 4,07% фін, на 4,03% Аравієць , на 3,89% португалець і на 2,93% чеченець! Ну а далі по дрібниці йдуть Балкани, Вірменія, Пакистан, Іспанія, Шотландія і Угорщина “, – заявляє блогер.
Нагадаємо, що нещодавно Ілля Варламов поскаржився на українок зі сфери обслуговування, які відмовилися спілкуватися з ним російською мовою. Цікаві випадки він описав у своєму ЖЖ.
За його словами, одна з бортпровідниць літака “забула” російською слово “баранина”. Мне сложно представить, что украинка Катя вдруг забыла, как по-русски будет “баранина”. Тем более, насколько я знаю, по-украински “баранина” будет так же, как и по-русски. Но Катя решила быстро забыть русский язык, сделав вид, что ей проще общаться по-английски”, – описав ситуацію у літаку Варламов.



Другий випадок стався в барі Дубая: співробітниця зі слов’янською зовнішністю й ім’ям Анна заявила, що говорить українською, а не російською. “Любой образованный украинец хорошо знает русский язык. Только самое дремучее деревенское быдло с западной Украины может русский не знать. Киев, Одесса и другие города всегда говорили по-русски. Так что в то, что украинцы вдруг начали забывать русский язык, я не верю. Это какой-то новый тренд? Или я просто так неудачно попал?” – резюмував ображений росіянин.
У коментарях до блогу користувачі популярно пояснили причину такого ставлення українок.
На платформі Blogger.