Header Ads

“ТИ ВИРОСТИШ МЕНІ ДІТЕЙ, А ПОТІМ Я ВИРІШУ ЩО З ТОБОЮ РОБИТИ”: ЕКС-ДРУЖИНА СОРАТНИКА АЗАРОВА РОЗПОВІЛА ПРО ЖAХIТТЯ СВОГО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ (ВІДЕО)

Екс-дружина колишнього заступника міністра МНС часів уряду Миколи Азарова Володимира Сиротіна Віта Чигрин поділилася новими подробицями про причини розлучення зі своїм чоловіком.
Про це пише http://intermarium.com.ua



Про це колишня дружина екс-заступник міністра розповіла ефірі телепрограми “ПершіДругі”.
“Політичні питання краще було краще не зачіпати. На його думку, я – бандерівка, а він правильний. Тиск був такий … людина хотіла мене абсолютно переробити. До речі, він весь час говорив, що потрібно брати дівчинку  з села і виховувати її під себе, але він не зрозумів, що я дозволяла виховувати себе під нього, тому що дуже його любила. Як тільки я зрозуміла, що мене вже практично немає, то я вирішила подати на розлучення “, – розповіла жінка.




На платформі Blogger.