Header Ads

“Все в крові та скалічена вибухом мати”: Стало відомо, що сталось з дитиною, яка була всередині підірваної в центрі Києва машині

Журналістам вдалося знайти загадкового чоловіка у фіолетовій футболці, який витягнув дитину з понівеченого вибухом на Бессарабці авто через кілька секунд після трагедії, передає Корупція.Інфо





В інтерв'ю ТСН він розповів, що "такого жаху ще не бачив".

"Я вдячний Господу Богу, що він дав мені сил в той момент правильно зреагувати", – говорить Віталій Пилипчук, чоловік, який врятував дитину.

Він перший вискочив із сусідньої машини і кинувся до понівеченого вибухом авто.


"Я подивився – рух на задньому сидінні, моментально повернувся і побачив маленьку дитинку. Перша реакція: Господи, дитина в машині, слава Богу, що ще рухається. Простягнув їй руки, вона подала мені свої ручки …. Вибачте», – не може стримати сліз хвилювання чоловік.

На шостий день після трагедії йому досі важко про неї згадувати. Віталій каже, що все зайняло секунди, а послідовність подій в пам'яті відтворює досі – в тому числі завдяки відео, яке спочатку його обурило. "Всі стоять знімають, мене це вразило, я в стані афекту вилаявся, що ви тут знімаєте, викликайте швидку і поліцію", – зізнається він.

Пилипчук заніс дівчинку в розважальний заклад поруч, щоб вона не бачила жаху – залишків чоловіка і скалічену вибухом мати. Через кілька хвилин приїхали лікарі.

"Я привів їх в це приміщення, де перебувала дитина, ще раз візуально подивився, що все слава Богу", – розповів рятувальник.





Брудний і закривавлений, Пилипчук поїхав додому – каже, 20 км від столиці здолав буквально на автопілоті. "Зняв одяг, замочив у холодній воді, тому що все було в крові: і штани, і футболка, сам прийняв душ, погуляв з собакою, налив собі склянку горілки, випив", – згадує чоловік.

Однак заспокоїтися йому так і не вдалося – всю ніч Віталій читав новини, дивився відео і фото. На багатьох бачив себе, кілька послав дружині, яка була у відрядженні з донькою.

"Почали мені писати, дякувати, що я так зробив, що не побоявся. Мене це вразило, я аж просльозився", – зізнається він.
На платформі Blogger.