Header Ads

Вже з 1 травня на українських водіїв чекає нововведення: що потрібно знати кожному…

В Україні вступили в силу нові правила паркування транспортних засобів, згідно з якими водіїв, які поставили свої машини з порушенням правил паркування, зупинки та стоянки, запросто зможуть оштрафувати, а їх транспорт – евакуювати на штрафмайданчик.
Пише http://www.presentnews.biz.ua



Також поліція ввела контроль швидкості руху автомобілів в Україні, який здійснюють за допомогою сучасних лазерних радарів TruCam. Порушників почали штрафувати за всією суворістю закону. Але не встигли водії звикнутися з цими нововведеннями, як їх спантеличили новиною – поверненням обов’язкового техогляду для приватних машин.

У прес-службі Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України повідомили, що з 1 травня зміниться порядок проходження перевірки технічного стану транспортного засобу. Відзначається, що нововведення спрямовані на мінімізацію фальсифікації протоколів обов’язкового технічного контролю (ОТК).

“З 1 травня 2019 року паперовий бланк протоколу буде видаватися суб’єктами здійснення ОТК в комплекті з міткою радіочастотної ідентифікації”, – повідомили у Головному сервісному центрі МВС.

Власник транспортного засобу буде зобов’язаний закріпити мітку в правій верхній частині вітрового скла, з його внутрішньої сторони. Контролюючим органам буде легше перевіряти, чи допущено певний транспортний засіб до участі в дорожньому русі: інформацію з мітки радіочастотної ідентифікації скоро стане можливо зчитувати на відстані за допомогою спеціального технічного обладнання.

Якщо власник транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, отримав бланк протоколу ОТК до вступу в силу змін, він зможе користуватися документом старого зразка до моменту закінчення терміну його дії.

Обов’язковий техогляд машин здійснюють суб’єкти, які мають на праві власності або користування обладнання, яке дозволяє перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.



На платформі Blogger.