Header Ads

Існує мало речей у світі, на які мені плювати більше, ніж на Євробачення, менше з тим. Давайте подивимось на ANNA MARIA так

Існує мало речей у світі, на які мені плювати більше, ніж на сране Євробачення, менше з тим. Давайте подивимось на ANNA MARIA так, наче вони нічого не сказали Скрипіну.
Пише https://prefiksblog.co.ua



Трек – катастрофічно слабий, якщо не сказати відверта х*йня без жодного шансу стати хітом. Провінційне переосмислення творчої спадщини співачки ANASTASIA крізь призму творчого занепаду співачки Ані Лорак.

Давайте відверто – це дуже х*йовий трек. Настільки х*йовий, що я навіть не знаю, що мене обурює більше – ватні ескапади чи музична убогість дуету. Це не модно, не цікаво, не сучасно. Таке в світі не співають вже років 10 щонайменше. Співачки не мають харизми, голоси непогані, але абсолютно знеособлені, єдина їхня фішка – однояйцевість, але це конкурентна перевага радше для цирку або для ескорт-бізнесу, хоча я не впевнений, що і в останньому ANNA MARIA мали б успіх.

Сьогодні цей дует підтримують або ватники, яким плювати як на Анну-Марію, так і на Україну, або люди з поганим смаком, які навіть уявлення не мають про сучасні музичні і загальнокультурні тренди.

У мене все.

Sergii Ivanov



На платформі Blogger.