Header Ads

Ветеран АТО: “Так приємно. Це вхід у Сільпо в якому я працював, коли пішов на війну. Вони платили мені зп, купили бронік…”

Так приємно. Це вхід у #Сільпо у мене на районі, в якому я працював, коли пішов на війну. Вони платили мені зп, купили бронік, дзвонили раз на місяць і питали як справи)) а по поверненню відпустили робити свою піцерію і побажали успіху. Не знаю коли повісили цей прапор, чи він там постійно був, але це круто) І ще крутіше проходити повз своє робоче місце, вже маючи свою власну піцерію.
Пише https://prefiksblog.co.ua



Леонид Остальцев

Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на prefiksblog.co.ua, а також на сам матеріал!



На платформі Blogger.