Header Ads

Увага! Допоможе тільки розголос! Батьку Катерини Гандзюк погрожують!! Боюсь за свою безпеку і я. Свідки відмовляться від показів

Батько Катерини Гандзюк заявив про побоювання за своє життя🔺
Оскільки на його телефон надходили погрози. За його словами багато свідків також отримували погрози через це існує загроза, що свідки відмовляться від показів.
Пише http://puer.org.ua




На сьогодні, батько Катерини два раза звертався до правоохоронців з метою надання йому захисту. Однак ці звернення проігноровано

******

Nato Dvali

«Шановні журналісти. Як потерпіла сторона, як батько вбитої Каті я абсолютно підтримую апеляційну заяву Генеральної прокуратури і не підтримую заяву адвокатів пана Мангера. Чому? Я вважаю, що пан Мангер винний. І не тільки я вважаю. Так вважала Катя. Вона завжди це говорила. Вона завжди підозрювала пана Мангера. І мала на це певні підстави.

Хочу сказати, що знаходячись на свободі, пан Мангер, безумовно, впливає на слідство. Вдається до залякування свідків. З моменту попереднього судового процесу я особисто відчув за собою стеження. Я особисто став отримувати незрозумілі телефонні дзвінки як на стаціонарний, так і на мобільний телефон. З моменту попереднього процесу багато свідків стали отримувати погрози. Вони бояться дальше свідчити. Вони бояться за свою безпеку. Деякі готові відказатися від своїх свідчень.

Боюсь за свою безпеку і я. На жаль, я вважаю, що Міністерство внутрішніх справ не здатне забезпечити безпеку ні мені, ні нашим свідкам. До речі, ми двічі просили надати державну охорону. Двічі нам в цьому було відказано»



На платформі Blogger.