“По 2 мільйони за добу”! Як львівські митники збирають “данину” з фур і бусів!
На Львівській митниці організували корупційну схему, за якою з пунктів пропуску на добу отримують близько 2 млн доларів. Про це повідомляє портал «ОРД» і дає посилання на YouTube-канал Євгена Плінського, який розповідає про розслідування журналістів.
Пише http://www.presentnews.biz.ua
Як стало відомо, «данину» митники збирають з фур і бусів – 30 і 10 тисяч доларів відповідно. Ті перевозять різну контрабанду – побутову техніку, одяг, продукти харчування, китайські товари.
Найбільший дохід на “найжирніших” пунктах пропуску – «Раві-Руській», «Шегині» і «Краковці». На чолі схеми, кажуть журналісти, – львівський бізнесмен і спонсор партії “Свобода” Ігор Кривецький, на постах його роботу виконують Василь Пісний, Іван Бокало та Володимир Полуситок.
Відзначається, що на чолі Галицької митниці не випадково поставили Володимира Цабака. Тепер нібито саме під його керівництвом опиняться всі нелегальні схеми.
“Схема, насправді, одна – не помічати те, що везуть фури через польський кордон. І відповідно брати за це великі гроші. Начальник митниці у Львові – людина впливова, але не всесильна. Він в частці, тому просто сидить тихо”, – запевнив Плінський.
За даними журналіста, пости фактично здані в оренду і використовуються контрабандистами на їх розсуд.
На митниці дорогий товар оформляють як цеглу, крейду та інші дешеві матеріали.
“Прайс на це – 30 тисяч доларів з фури. Для бусів – 10 тисяч. Кожен четвертий бус і кожна друга фура – йдуть по цій схемі. Платиш за таксою – і тобі зелене світло. В цілому, це 50-70 фур і 200-250 бусів за добу “, – розповів Плінський.
Він також розповів, скільки грошей приносить кожен пост на добу: 1 млн – Краковець, 600 тисяч – Рава-Руська та 400 тисяч – Шегині.
Така ж ситуація і на внутрішніх постах – “Львів-Поштовий”, “Малехів”, “Городок”, “Грушів”, “Смільниця” і “Угринів”.
Пише http://www.presentnews.biz.ua
Як стало відомо, «данину» митники збирають з фур і бусів – 30 і 10 тисяч доларів відповідно. Ті перевозять різну контрабанду – побутову техніку, одяг, продукти харчування, китайські товари.
Найбільший дохід на “найжирніших” пунктах пропуску – «Раві-Руській», «Шегині» і «Краковці». На чолі схеми, кажуть журналісти, – львівський бізнесмен і спонсор партії “Свобода” Ігор Кривецький, на постах його роботу виконують Василь Пісний, Іван Бокало та Володимир Полуситок.
Відзначається, що на чолі Галицької митниці не випадково поставили Володимира Цабака. Тепер нібито саме під його керівництвом опиняться всі нелегальні схеми.
“Схема, насправді, одна – не помічати те, що везуть фури через польський кордон. І відповідно брати за це великі гроші. Начальник митниці у Львові – людина впливова, але не всесильна. Він в частці, тому просто сидить тихо”, – запевнив Плінський.
За даними журналіста, пости фактично здані в оренду і використовуються контрабандистами на їх розсуд.
На митниці дорогий товар оформляють як цеглу, крейду та інші дешеві матеріали.
“Прайс на це – 30 тисяч доларів з фури. Для бусів – 10 тисяч. Кожен четвертий бус і кожна друга фура – йдуть по цій схемі. Платиш за таксою – і тобі зелене світло. В цілому, це 50-70 фур і 200-250 бусів за добу “, – розповів Плінський.
Він також розповів, скільки грошей приносить кожен пост на добу: 1 млн – Краковець, 600 тисяч – Рава-Руська та 400 тисяч – Шегині.
Така ж ситуація і на внутрішніх постах – “Львів-Поштовий”, “Малехів”, “Городок”, “Грушів”, “Смільниця” і “Угринів”.
Post a Comment