Сенсаційний запис розмови з диспетчером аеропорту Тегарана. Пілот іранського літака бачив попадання ракети в борт “МАУ”
Запис отримано від спецслужб.
ТСН.Тиждень отримав сенсаційний доказ – запис перемовин диспетчерської аеропорту Тегерана та другого пілота літака іранської компанії “Асеман Ейрлайнз”. Людина за штурвалом іранського лайнеру бачила і пуск ракети, і вибух. Але, головне, про що стає відомим із цього запису – іранські авіаслужби не просто приховували справжню причину авіакатастрофи літака “МАУ”. Цей запис доводить – іранці бачили ракету від моменту пуску, і до того, як вона влучила в український літак.
Пише https://shocked.news
Борт “Міжнародних Авіаліній України” злетів о 6:20 8 січня. В той самий час сідав іранський борт компанії “Асеман Ейрлайнз”. Рейс Шираз-Тегеран, номер 3768. Приблизно за три хвилини пілот-іранець побачив ракету.
Наводимо повне розшифрування розмови:
“Air Ukraine International (Tower-Pilot3768)
Хронометраж запису 05:12
Диспетчер: – Доброго ранку, “Українські Міжнародні Авіалінії” 752 (не чітко), визначено, ваша висота вильоту 260, рухайтесь на 6000 футів, повернути праворуч.
Диспетчер: – Після 6000 футів напрямок на Парок.
Пілот EP3768: – Заходимо на посадку з півночі, 3768.
Диспетчер: – Доброго ранку, 3768.
Диспетчер: – “Асеман” 3768 (не чітко), визначити 3343 ліворуч, рівень 110.
Пілот EP3768: – Борт 3768, на зв’язку.
Пілот EP3768: – Заходимо на посадку з півночі, 3768.
Пілот EP3768: – Ні, сер?
Пілот EP3768: – Зона 320, для прольоту активна?
Диспетчер: – GPS (нерозбірливо).
Пілот EP3768: – За маршрутом спалахи, як від ракети. Щось таке там має бути?
Диспетчер: – Зона 320? На відстані скількох миль? Де?
Пілот EP3768: – Точно не можу сказати. Але, я думаю, це біля (аеродрому) Пайам, (місто) Карадж.
Диспетчер: – Скільки миль? Де?
Пілот EP3768: – Я зараз бачу світло, як вона летить звідти.
Диспетчер: – Нічого про це нас не інформували.
Диспетчер: – Як виглядає? На що схоже це світло?
Пілот EP3768: – Це точно світло від ракети.
Диспетчер: – Вона ж не в бік міста (Тегеран) летить, ні?
Пілот EP3768: – Можливо… А, ні, ні, збоку міста злетіла.
Диспетчер: – Нас нічого не повідомили, але продовжуйте спостерігати.
Пілот EP3768: – Добре. Стаю на курс посадки.
Диспетчер: – “Українські Міжнародні Авіалінії” 752, прийом.
Диспетчер: – “Українські Міжнародні Авіалінії” 752, прийом!
Диспетчер: – “Українські Міжнародні Авіалінії” 752, як чутно?!
(запит повторюється кілька разів з 02:27 до 04:25, без відповіді)
Диспетчер: – “Асеман” 3768, 9000 (не чітко), курс на посадку.
Диспетчер: – “Асеман” 3768, все, більше ви нічого там вгорі не бачите?
Пілот EP3768: – Пане інженер, ми бачили вибух, великий спалах від вибуху, не розуміємо, що це.
Диспетчер: – Ми точно не знаємо…
Пілот EP3768: – На нашому курсі все нормально?
Диспетчер: – Так, я не думаю, що для вас будуть якісь проблеми.
Пілот EP3768: – Дай Боже!”
Нагадаємо, вранці 8 січня у столиці Ірану Тегерані розбився український пасажирський літак авіакомпанії МАУ, який виконував рейс “Тегеран-Київ”. На борту перебували 167 пасажирів і 9 членів екіпажу, ніхто не вижив. Увесь екіпаж, а також два пасажири були громадянами України. Відомо, що на рейс зареєструвалося 169 пасажирів, втім, двоє людей так і не сіли на борт літака. Наступного дня до Ірану вирушив борт авіації ЗСУ із 45 фахівцями різних галузей, які були залучені до з’ясування обставин катастрофи літака авіакомпанії МАУ. На час встановлення обставин авікатастрофи всі українські авіакомпанії.
Від самого початку іранці заявили про те, що причиною авіакатастрофи стала технічна несправність літака. Однак вже увечері 9 січня одразу кілька провідних американських видань і телеканалів повідомили про те, що Boeing 737-800 “Міжнародних авіаліній України” був помилково збитий Іраном одразу після зльоту з аеропорту Тегерана.
З’явилися фото уламків ракет, якими могли збити літак, а також відео моменту трагедії. Прем’єр-міністр Канади Джастін Трюдо та прем’єр-міністр Великої Британії Борис Джонсон із посиланням на дані розвідок та союзників країн повідомили, що літак був збитий іранською ракетою земля-повітря. Президент США Дональд Трамп назвав катастофу літака “підозрілою”. Глава Білого дому, вважає, що літак міг розбитися не через технічну несправність, а через те, що “хтось на тому боці міг припуститися помилки”. На наступний день докази збиття ракетою знайшли і українські експерти, які працювали на місці події та врешті отримали доступ до передньої частини літака.
Іран визнав, що збив ракетою український літак під Тегераном.
Уранці 11 січня Іран офіційно заявив ракета “земля-повітря” збила літак МАУ. В офіційній заяві йдеться про те, що трагедія сталася через “людський фактор”. Літак помилково сприйняли за ворожий об’єкт після того, як він повернув у бік військового центру Корпусу вартових Ісламської революції. За кілька годин до катастрофи іранські військові обстріляли дві військові бази США на території Іраку.
ТСН.Тиждень отримав сенсаційний доказ – запис перемовин диспетчерської аеропорту Тегерана та другого пілота літака іранської компанії “Асеман Ейрлайнз”. Людина за штурвалом іранського лайнеру бачила і пуск ракети, і вибух. Але, головне, про що стає відомим із цього запису – іранські авіаслужби не просто приховували справжню причину авіакатастрофи літака “МАУ”. Цей запис доводить – іранці бачили ракету від моменту пуску, і до того, як вона влучила в український літак.
Пише https://shocked.news
Борт “Міжнародних Авіаліній України” злетів о 6:20 8 січня. В той самий час сідав іранський борт компанії “Асеман Ейрлайнз”. Рейс Шираз-Тегеран, номер 3768. Приблизно за три хвилини пілот-іранець побачив ракету.
Наводимо повне розшифрування розмови:
“Air Ukraine International (Tower-Pilot3768)
Хронометраж запису 05:12
Диспетчер: – Доброго ранку, “Українські Міжнародні Авіалінії” 752 (не чітко), визначено, ваша висота вильоту 260, рухайтесь на 6000 футів, повернути праворуч.
Диспетчер: – Після 6000 футів напрямок на Парок.
Пілот EP3768: – Заходимо на посадку з півночі, 3768.
Диспетчер: – Доброго ранку, 3768.
Диспетчер: – “Асеман” 3768 (не чітко), визначити 3343 ліворуч, рівень 110.
Пілот EP3768: – Борт 3768, на зв’язку.
Пілот EP3768: – Заходимо на посадку з півночі, 3768.
Пілот EP3768: – Ні, сер?
Пілот EP3768: – Зона 320, для прольоту активна?
Диспетчер: – GPS (нерозбірливо).
Пілот EP3768: – За маршрутом спалахи, як від ракети. Щось таке там має бути?
Диспетчер: – Зона 320? На відстані скількох миль? Де?
Пілот EP3768: – Точно не можу сказати. Але, я думаю, це біля (аеродрому) Пайам, (місто) Карадж.
Диспетчер: – Скільки миль? Де?
Пілот EP3768: – Я зараз бачу світло, як вона летить звідти.
Диспетчер: – Нічого про це нас не інформували.
Диспетчер: – Як виглядає? На що схоже це світло?
Пілот EP3768: – Це точно світло від ракети.
Диспетчер: – Вона ж не в бік міста (Тегеран) летить, ні?
Пілот EP3768: – Можливо… А, ні, ні, збоку міста злетіла.
Диспетчер: – Нас нічого не повідомили, але продовжуйте спостерігати.
Пілот EP3768: – Добре. Стаю на курс посадки.
Диспетчер: – “Українські Міжнародні Авіалінії” 752, прийом.
Диспетчер: – “Українські Міжнародні Авіалінії” 752, прийом!
Диспетчер: – “Українські Міжнародні Авіалінії” 752, як чутно?!
(запит повторюється кілька разів з 02:27 до 04:25, без відповіді)
Диспетчер: – “Асеман” 3768, 9000 (не чітко), курс на посадку.
Диспетчер: – “Асеман” 3768, все, більше ви нічого там вгорі не бачите?
Пілот EP3768: – Пане інженер, ми бачили вибух, великий спалах від вибуху, не розуміємо, що це.
Диспетчер: – Ми точно не знаємо…
Пілот EP3768: – На нашому курсі все нормально?
Диспетчер: – Так, я не думаю, що для вас будуть якісь проблеми.
Пілот EP3768: – Дай Боже!”
Нагадаємо, вранці 8 січня у столиці Ірану Тегерані розбився український пасажирський літак авіакомпанії МАУ, який виконував рейс “Тегеран-Київ”. На борту перебували 167 пасажирів і 9 членів екіпажу, ніхто не вижив. Увесь екіпаж, а також два пасажири були громадянами України. Відомо, що на рейс зареєструвалося 169 пасажирів, втім, двоє людей так і не сіли на борт літака. Наступного дня до Ірану вирушив борт авіації ЗСУ із 45 фахівцями різних галузей, які були залучені до з’ясування обставин катастрофи літака авіакомпанії МАУ. На час встановлення обставин авікатастрофи всі українські авіакомпанії.
Від самого початку іранці заявили про те, що причиною авіакатастрофи стала технічна несправність літака. Однак вже увечері 9 січня одразу кілька провідних американських видань і телеканалів повідомили про те, що Boeing 737-800 “Міжнародних авіаліній України” був помилково збитий Іраном одразу після зльоту з аеропорту Тегерана.
З’явилися фото уламків ракет, якими могли збити літак, а також відео моменту трагедії. Прем’єр-міністр Канади Джастін Трюдо та прем’єр-міністр Великої Британії Борис Джонсон із посиланням на дані розвідок та союзників країн повідомили, що літак був збитий іранською ракетою земля-повітря. Президент США Дональд Трамп назвав катастофу літака “підозрілою”. Глава Білого дому, вважає, що літак міг розбитися не через технічну несправність, а через те, що “хтось на тому боці міг припуститися помилки”. На наступний день докази збиття ракетою знайшли і українські експерти, які працювали на місці події та врешті отримали доступ до передньої частини літака.
Іран визнав, що збив ракетою український літак під Тегераном.
Уранці 11 січня Іран офіційно заявив ракета “земля-повітря” збила літак МАУ. В офіційній заяві йдеться про те, що трагедія сталася через “людський фактор”. Літак помилково сприйняли за ворожий об’єкт після того, як він повернув у бік військового центру Корпусу вартових Ісламської революції. За кілька годин до катастрофи іранські військові обстріляли дві військові бази США на території Іраку.
Post a Comment