Header Ads

ВІКТОР ЮЩЕНКО ВИВІВ У СВІТ МОЛОДШУ ДОНЬКУ

 Віктор Ющенко у якості Почесного президенту кінофестивалю “Молодість” завітав на його відкриття. Сообщает http://newsnet.hostenko.com

-Сьогодні ви завітали на кнофестиваль з найменшою донькою. Зараз вони – найбажаніші наречені в країні. Як ви обираєте для них наречених? Що кажете хлопцям, яких приводять до вас ваші доньки?

-Для Христинки час ще не прийшов. Вона в праці – обирає, де вона хоче вчитися. Щомісяця змінюємо профеію: то хочеться бути фотомайстром, хоче підводні зйомки вести, то хоче бути головним редактором журналу “Діскавері”. Тільки не кажіть про це, щоб конкуренції там не виникло. Середній вже трохи складніше, бо вже треба мені брать мітлу і женихів відмітать.

-Яким чином ви це робите?

-Головна профілактика йде через мою дружину.

-У 2017 році середня донька буде закінчувати школу. Куди буде вступати? В Україну, Америку Велику Британію?

-Вона обирає серед 7 університетів.

-Всі закордонні?

-Ні, не всі.

-А де б ви хотіли, аби навчалася донька?

-Де поближче. Дівчаткам кажу: “Приводьте приймаків додому, грець з ним, я на все погоджуюсь, тільки щоб ми, як родина, жили у купі”.

-У вашої дружини Катерини восени був ювілей – 55 років. Як вітали? Як святкували?

-Це ж по-чесному треба казати?

-Так.

-Я їй подарував те, що їй стало до серця.

-Що?

-Гарні підсвічники. Хотів подарувати гарну річ, яка б постійно в неї стояла на столі. Ваза для квітів і два підсвічника, я в десятку попав. Я молодець, вчинив гарно.

На платформі Blogger.