Header Ads

МОЛДОВА ГОТОВА ВИЗНАТИ АНЕКСІЮ КРИМУ

Сьогодні в Молдові проходить другий тур президентських виборів і не виключено, що перемогу отримає лідер опозиційної молдовської партії PAS Майя Санду, яка чітко заявила, що визнає злочинною анексію Криму Росією і те, що на Донбасі присутні російські війська. Сообщает http://newsnet.hostenko.com

Відповідаючи на запитання журналіста про події на Сході країни Санду заявила: “У вас війна, у вас конфлікт з Росією. Це – те, що стосується Донбасу, але, крім нього, є ще і Крим, який є український. І я не могла уявити, що таке може статися в наш час”.

За словами кандидата на пост президента Молдови, позиція щодо Донбасу та Криму є очевидною.

” Крим – це Україна, так само, як Придністров’я – це Молдова. Мені здається, тут все зрозуміло. Інше питання, що на зустрічі з російським президентом я обговорюватиму двосторонні молдовсько-російські питання. Це – проблеми експорту, проблема Придністров’я, проблеми громадян Молдови, які працюють в Росії. Але якщо при цьому мені буде поставлено питання про Україну – я скажу те саме, що кажу вам”, передає Корупція.Інфо
На платформі Blogger.