Header Ads

Павло Чайка: “Багато хто поїхав на схід щоб прийти до влади”

Командир розвідки 79-ої бригади, волинянин Павло Чайка заявив, що багато хто йде в АТО заради політичної кар'єри. Про це військовий розповів у прямому ефірі передачі «Шустер live», - передає видання «Патріоти України».Сообщает http://www.volynnews.com

Герой АТО впевнений, що багато хто відправився ненадовго в зону АТО тільки для того, щоб потім потрапити до влади та зробити кар'єру.

«Якщо кожен буде робити свою роботу, тоді у нас дійсно буде Держава. Багато хто поїхав на схід, щоб потім прийти до влади. Просто зїздив, я був в АТО тепер мені можна йти в народні депутати. Багато хто на цьому просто спекулює. Я цього не можу зрозуміти», - наголосив Павло Чайка.

Окрім того боєць пригадав вираз Яценюка про "кулю в лоб" та зауважив, що насправді ніхто з політиків її не отримав. На відміну від простих українців, які гинуть, захищаючи рідну землю.

«У нас говорили деякі політики «куля в лоб, так куля в лоб». Але чомусь ту кулю так ніхто і не отримав», - підсумував Чайка.

Та зауважив, що повернення смертної кари дозволило б швидко подолати і корупцію, і багато інших проблем, які звичайними методами чомусь ніяк не можуть подолати. «Даремно у нас відмінили смертну кару. Це особисто моя думка, і я думаю, що мене багато хто підтримає».

На платформі Blogger.