Header Ads

Саакашвілі влаштував істерику після звинувачень в прямому ефірі. Не падайте від цього видовища (ВІДЕО)

Депутат Верховної ради України від "Блоку Петра Порошенка" Олег Барна і екс-президент Грузії Михайло Саакашвілі влаштували перепалку в ефірі телеканалу ZIK, – передає Корупція Інфо



Приводом до цього стали звинувачення депутата на адресу колишнього губернатора Одеської області в пособництві президенту РФ Володимиру Путіну.

“Я прошу вибачення, зараз виходить так, що тут об'єднуються проти президента (Порошенко. — Ред.) разом з Путіним. Ну не йде вам це. Коли я зараз чую…", — заявив Барна.

Після цього екс-губернатор Одеської області зірвався на емоційний крик.

“Я не сприймаю таких розмов, що я об'єднуюсь з Путіним. Я не торгую з Росією. Путін сказав, що він хоче мене вбити. Путін вважає мене ворогом і я борюся з Путіним", — доводив Саакашвілі.


На платформі Blogger.