Header Ads

“Я підклав свої рученята, щоб його бідолаху стримати…”: козак Гаврилюк зробив звернення щодо нападу на журналіста

Народний депутат від “Народного фронту” Михайло Гаврилюк прокоментував інцидент з журналістом Василем Крутчаком.  Сообщает http://de-facto.cc







Про це він повідомив в ефірі одного з телеканалів.

“Ми спускалися по сходам, коли він спіткнувся і почав падати. Якби я знав, що він на мене таку кляузу напише, я б його не підтримав. Я підклав свої рученята, щоб його стримати. При цьому, коли він падав у нього упав телефон”, – заявив Гаврилюк.

На запитання журналіста, як сталося так, що у Крутчака порвалася сорочка, він заявив: “я мусив його зверху трошки підтримати. Сорочка порвалася через те, що виявилася дуже слабенька і від падіння у нього розбилося лице. Я у чому винен, що хотів його спасти”.

“Коли ви будете падати у моїй присутності, я вас не буде підтримувати, бо ви будете говорити, що я вас б’ю”, – додав Гаврилюк.

Водночас Крутчак заявив, що нардеп напав на нього після запитання, чому Гаврилюк не бажає спілкуватися з журналістами. На думку постраждалого, поведінка нардепа є неправильною, проте він не буде подавати заяву у поліцію.






На платформі Blogger.