Header Ads

“Мені погрожували!”: скандальний Пашинський приголомшив всю країну своїм зізнанням (ВІДЕО)

Скандальний нардеп від “Народного фронту” Сергій Пашинський, який вже не раз ставав фігурантом дивних справ, потішив українців новими крилатими фразами.
Сообщает http://de-facto.cc







Про це на своїй сторінці у соцмережі Facebook написав український журналіст Володимир Кацман.

За словами журналіста, їм нардеп сказав під час ефіру на одному з українських телеканалів:

“…Янукович віддав розпорядження – мене і Турчинова розстріляти… Ті, кому він це доручив, тут же прибігли і розповіли…”
“…Якщо ми не будемо курити і зловживати шкідливими звичками, то ми доживемо до того, що Янукович буде в Києві…”

“… Я не голосував за Порошенка. Але коли дізнався, що президента вибрали в першому турі – у мене, як гора з плечей… Нарешті я це все зі своїх плечей скину… Радість була – аж незручно!…”

“…Аваков відбив Харків… А ось в Одесі вони пішли ва-банк – і здобули 2 травня реакцію суспільства…”

“…Американці та європейці не рекомендували під час подій у Криму вступати у військовий конфлікт із Росією…”

“… У нас на Донбасі з того боку 7 тис. російських військових і десь до 40 тис.”ЛНР-ДНР”

“…Марчук, напевно, погано себе почував… Нехай прийде в студію і розставить всі крапки над “і”…”

“…Всі 23 роки всі міністри оборони, без винятку, грабували армію нещадно… Особливо, як це мені не прикро усвідомлювати, за Єханурова і Гриценка…”

“…Раніше був підйом, а зараз – стомленість… Та й телеканали належать тим же власникам, що і за Януковича…”







“… У новорічну ніч “нетвереза істота” погрожувала моїй дружині та мені сексуальним насильством… Я отримав пляшкою по голові… Ми досягнемо того, що справа буде в суді…”

“… Позачергові вибори президента і парламенту восени – це сценарій ФСБ… Його озвучують всякі провокатори… Ми зробимо… ні, ми вже зробили, щоб цього не було!…”
На платформі Blogger.