Header Ads

СКАНДАЛ РОКУ!!! На Євробаченні розгорівся новий конфлікт, ТАКОГО ніхто не міг передбачити, як вони могли?

 Голова українського журі конкурсу «Євробачення-2017» поет Юрій Рибчинський в інтерв’ю зізнався, що його не запросили ні на червону доріжку, ні на шоу в Міжнародному виставковому центрі, передає https://bbcccnn.com.ua



«Мене не те, що на червону доріжку не запросили, мені поки взагалі не було як такого – навіть запрошення на конкурс «Євробачення». Хіба мені за цим потрібно звертатися до організаторів? Що можна говорити, якщо Джамалу не пустили на червону доріжку. В якій країні таке було? Людина виграла «Євробачення» і завдяки їй проходить сам конкурс. Але цього артиста не пускають на червону доріжку, на церемонію відкриття. Це ж якийсь театр абсурду. І ми, на жаль, у цьому «театрі» займаємо поки перше місце», — розповів Рибчинський.

Він також додав, що журі оцінює виступи конкурсантів «монітор» і не впевнений, що йому вдасться побачити конкурс наживо.

«У журі п’ять осіб: Яна Прядко, Серж Гагарін, Софія Тарасова, Сергій Грачов і я. Працюємо. Але з нами не укладено жодного договору. Ми не знаємо навіть – на яких засадах працюємо? Безкоштовно чи за гроші? Хоча я працюю в журі не перший раз і завжди така робота вважається оплачуваною», — заявив голова журі.


На платформі Blogger.