Header Ads

“Живу з дозволу чоловіка”: шокуюча розповідь українки про шлюб з турком





Заради чоловіка Енгіна прийняла іслам. Тепер відгукується на ім’я Ніса. У перекладі означає “жіночна, благодійниця”.

Світлана розповіла про те, як турецькі чоловіки виховують дружин, чого не терплять і через що часто розлучаються.
“З майбутнім чоловіком познайомились в інтернеті. Потім він приїхав до моїх батьків і забрав мене із собою. Гуляти, подорожувати, складати якісь плани на майбутнє у турків прийнято вже після нішану. По-нашому – сватання. До нішану не прийнято навіть торкатись одне до одного. Від нішану до весілля може минути рік-два, доки наречений назбирає грошей. Оплачує всі витрати на весілля він. Наречена після церемонії розсилає подарунки родичам молодого”, – розповідає Світлана-Ніса.
Турецька родина коханого гарно прийняла українську невістку.

“Свекруха часто мені розповідає, як намагалась познайомити сина з дівчиною. А він пручався, бо вже тоді кохав мене. Про мене до останнього нікому не розказував, бо його традиційна турецька сім’я не зрозуміла б. Тут сини дуже прив’язані до матерів і у всьому їх слухають. Але мій Енгін не такий. Сказав – відрізав”, – продовжує Світлана.

Чоловіки вимагають від дружин відданості і поваги.

“Жінка має бути жінкою – це все, що від неї тут вимагають. Вдома повинно бути чисто, а на столі – смачна їжа. Якщо хочеш бути сильною і незалежною, живи сама вдома з котом. Сім’я для тих, хто приймає і розуміє”, – продовжує дівчина.

Традиційно турецькі жінки після заміжжя не працюють. Багато молодих дівчат ходять на роботу, але мріють вийти заміж і бавити дітей вдома.

“Я планую піти на роботу, коли отримаю офіційний дозвіл і згоду чоловіка. А поки що вдосконалюю мову і опановую особливості турецької торгівлі. А взагалі ревниві турки ховають коханих від чужих очей. У мене теж чоловік ревнивий, тому поки що я займаюсь домашніми справами. Моя біла шкіра та голубі очі привертають увагу місцевих. Саму відпускати мене боїться, бо Стамбул – небезпечний. Але я ношу хіджаб. Бо на непокритих жінок-іноземок дуже сильно звертають увагу”, – розповідає вінничанка.
Усі фото: Nisa Balci




Хоч сім’я тут – велика цінність, розлучення серед турків непоодинокі.

“І чоловіки, і жінки – гарячі натури, сварки спалахують переважно через нестачу грошей або ревнощі. Терплячість властива українкам, але не турчанкам. Турчанка терпіти не буде – вона просто йде від чоловіка до мами. Батьки згодом мирять сім’ї”, – додає Світлана-Ніса.

На платформі Blogger.