Header Ads

ЯК ПРАЦЮЮТЬ ПЕРЕКУПНИКИ АВТОМОБІЛІВ І ЯК НЕ ПОПАСТИСЬ НА ГАЧОК

Визначити перекупника можна не тільки по техпаспорту автомобіля, в якому стоїть ім’я справжнього господаря, але і по своєрідною мови і словами, якими він користується.




Будь-який досвідчений автовласник скаже, що при купівлі вживаного автомобіля зв’язуватися з перекупником – справа дуже невдячна і ризикована. Він може не тільки приховати серйозні вади автомобіля, але і підсунути крадене авто або машину з перебитими VIN-кодами. Але якщо все ж ризикнути і укласти угоду з такою «сумнівною особистістю» як перекупник, слід ретельно підготуватися і вивчити його «повадки». Інакше проблем потім – не оберешся.

Позбутися швидко.

Мета перекупника, як і будь-якого продавця, заробити. Але так як машина продається не від імені її безпосереднього власника, а через треті руки, то перекупник прагне «наварити» якомога більше, тому дуже слабо йде на торг, і поступається максимум 1-2% від початкової вартості.

Але є й інша тактика, коли псевдо-господар автомобіля робить значну знижку з панського плеча. Мовляв, тільки сьогодні і тільки для вас! В даному випадку потрібно насторожитися, так як є велика ймовірність, що автомобіль був у великому ДТП, або має проблеми з документами. Тому перекупник прагне якомога швидше від нього позбавитися.

Ще одна популярна легенда – нібито чергу з 10 покупців, які готові забрати автомобіль хоч зараз. Тому перекупник натякає на те, що вирішувати потрібно дуже швидко, інакше угода зірветься. Нерідко покупець чує розповіді, що продається – мало не ексклюзивна і лімітована версія, випущена в обмеженій кількості.

Ці казки, перш за все, звучать на адресу машин, що зійшли з конвеєра до 2000-го року і прагненнях до України десь із Європи або США. Все заради того, щоб накрутити ціну вище і збути авто по-швидкому.

Вчимо мову.

Визначити перекупника можна не тільки по техпаспорту автомобіля, в якому стоїть ім’я справжнього господаря, але і по своєрідній мові і словах, якими він користується. Наприклад, бампер і капот перекупники дуже часто називають «передком» або «мордою», двигун – «Піхля» або «двиглом». Якщо автомобіль побував в аварії, то видати його минуле перекупник може, назвавши машину «пораненої» або «коцнутой».

Автомобіль, випущений за 2-3 роки до його перепродажу, зазвичай називають «свіжаком», а якщо у нього на додачу ще й багата комплектація – «в повному фарші». Старий автомобіль з великим пробігом не удостоїться ніякого іншого прізвиська, крім як «пенсіонер», «донор» також «пилосос». До машин, які побували в воді, в лексиконі перекупників давно приклеїлося слово «утоленик» .


Обдурити всіх.

Найбільш поширений спосіб обману з боку перекупників полягає в тому, щоб продати проблемний автомобіль (з двигуном, що вимагає капітального ремонту, битий або фарбований, утопленика) під виглядом майже що нового. Тому якщо машина впала в око – потрібно відразу ж їхати на СТО і робити комплексну діагностику. Коли перекупникові приховувати нічого, він проти огляду явно не буде. В іншому випадку від угоди краще відмовитися.
Ще одна хитрість – маніпуляція з роком випуску і характеристиками. Наприклад, в оголошенні про продаж вказується вік, який молодший за реального, і занижений пробіг, а в оснащенні автомобіля з’являються неіснуючі опції у вигляді клімат-контролю, брендового магнітоли або тюнінгу. Розрахунок на те, що покупець «клюне» на хорошу ціну, і на місці, коли виявиться, що клімат – це звичайний кондиціонер, а в вигляді тюнінгу у автомобіля ще з заводу встановлений звичайний спойлер, не ризикне відмовитися від угоди.




Нерідко перекупники намагаються позбутися від автомобілів, які знаходяться в угоні, завезених на територію України нелегально, а також від кредитних авто. Тому слід переконатися в чистоті «родоводу» автомобіля. Вимагати всі документи, перевірити авто по базах (в тому числі, обтяжень рухомого майна), при необхідності провести поглиблену експертизу кузова (на предмет «перебиті» VIN-номерів).

Дрібні витівки.

Втім, навіть у відносно нормальних за технічним станом автомобілях перекупники намагаються прикрасити дійсність. Відколи на капоті приховати за допомогою «мухобойки», дірки в оббивці статі закрити новими килимками, на протерті або пропалені сидіння одягнути чохли, провести хімчистку салону і пластик натерти так, щоб поліроль приховав подряпини і відколи.

Примудряються перекупники «підлікувати» і несправний мотор, додаючи спеціальні рідини, які зменшують вібрацію і двигун припиняє троїть. Але це лише на час. Як тільки новий власник починає активно експлуатувати автомобіль, він стикається з великими проблемами.
На платформі Blogger.