Header Ads

Monatik зізнався, чому завжди ходить в шапці! Правда ШОКУВАЛА всю Україну...

Звичка залишилася від захоплення артистом брейк-дансом. Сообщает http://www.zvistka.net

-Дмитре, останнім часом шапка в тебе – незмінний атрибут. В “Голос. Діти” на всіх ефірах ти у павільйоні знімальному сидиш у шапці. Глядачі ж подумають, що зимно було у павільйоні.

-Або подумать, що я лисий. Я так завжди одягався. У 13 років я пішов на брейк-данс, почав крутитися на голові, ось у шапці завжди і ходив.

-І мама не хвилюється, бо ти у шапці.

-Думки потрібно тримати у теплі, збирати у щапку, а потім вкладати це у пісні.

-Ти сам часто жартуєш з приводу свого зросту і можна зрозуміти, що одяг тобі підбирати нелегко. Чи не жартують дизайнери, коли ти приходиш до них і чи не відправляють вони тебе у дитячий відділ?

-Ні, з роками стало легше з одягом. Це доросле пальто, це навіть L-ка.

-Взагалі-то в тебе стиль, як ти його називаєш, “бомж-стайл”.

-Це така вулична елегантність.

-Ми з тобою приблизно ровесники, тобто, ти ще зачепив школу в радянські часи. Чи не критикували тебе у школі? Чи не робили догани з приводу зовнішнього вигляду?

-Виганяли навіть з державних іспитів. Тому що я був останній з довгим волоссям, в мене було довгі кучеряве волосся до плечей, але я мав ціль: я хотів прийти на випускний з “колосками”. Тобто, я тоді був дуже сильним репером, на мене дуже впливав Снуп Дог. І я це зробив. А потім викладачі, які виганяли мене з іспитів, потім зі мною фотографувалися: “Яка гарна зачіска”.
На платформі Blogger.